Șef adjunct sector, Șef al Unității control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Cuhnești”
Acordarea ajutorului șefului sectorului Poliției de Frontieră în gestionarea eficientă a subdiviziunii de frontieră. Contribuirea nemijlocită la asigurarea securităţii frontierei de stat și implementarea managementului integrat al frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate a subdiviziunii de frontieră.
- Contribuirea la gestionarea activităţilor de serviciu a sectorului Poliției de Frontieră;
- Asigurarea aplicării corecte şi uniforme a cadrului legislativ și normativ naţional şi internaţional pe sectorul de responsabilitate;
- Planificarea controlului frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate;
- Asigurarea disciplinei de serviciu în cadrul sectorului Poliției de Frontieră;
- Desfăşurarea activităţii de conlucrare cu partenerii de cooperare, precum și activităților de voluntariat.
- Instituirea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor sectorului
Cerințele pentru ocuparea funcției:
-
să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
-
să deţină funcţii de nivelul B01 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B01, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B02 sau să fi avut anterior cel puţin un an vechime în funcţii de conducere sau în funcţii de nivel B01;
-
să fi absolvit un curs de management de bază/similar;
-
să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
-
să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
-
să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
-
să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
-
să îndeplinească alte condiţii legale
Actele ce urmează a fi prezentate:
- cererea privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
- avizul psihologului;
- alte documente, după caz.
Locul de depunere a documentelor de participare la concurs:
Direcția regională Vest cu sediul în mun. Ungheni, str. Națională 33, tel.(0236) 2-91-57
Locul de desfășurare a concursului:
Inspectoratul General al Poliției de Frontieră, mun. Chișinău, str. Petricani 19.
Angajat al SMRU responsabil de oferirea informației necesare și de primirea documentelor:
dna Stela Racoviță, Serviciul administrare personal și evidență al Secției management resurse umane, mun. Ungheni, str. Națională 33, tel.0236-29157