Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Valea Rusului”
Conduce activitatea schimbului la executarea sarcinilor de control al frontierei de stat. Controlul eficient al frontierei de stat în perioada schimbului.
- estionarea activității de serviciu a schimbului;
- exercitarea aplicării uniforme a cadrului normativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
- participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
- realizarea aplicării tehnicii, armamentului şi mijloacelor speciale din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu;
- asigurarea desfăşurării activităţii de conlucrare cu partenerii de cooperare, precum și activităților de voluntariat;
- instituirea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor sectorului
Cerințele pentru ocuparea funcției:
- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
- să deţină funcţii de nivelul B01 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B01, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B02 sau să fi avut anterior cel puţin un an vechime în funcţii de conducere sau în funcţii de nivel B01;
- să fi absolvit un curs de management de bază/similar;
- să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
- să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
- să îndeplinească alte condiţii legale.
Experienţă profesională: Conform anexei nr.2 la Regulamentul cu privire la evoluţia în carieră a funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.460 din 22.06.2017.
Cunoştinţe:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniul controlului frontierei de stat;
- cunoaşterea managementului organizațional al schimbului SPF;
- cunoașterea tratatelor internaționale la care Republicii Moldova este parte, în domeniul controlului frontierei de stat;
- cunoașterea drepturilor și libertăților fundamentale ale omului;
- cunoașterea actelor normative instituționale, privind activitatea Poliţiei de Frontieră;
- cunoașterea procedurilor specifice de lucru utilizate şi modul de acţiune în diferite situaţii;
- cunoașterea caracteristicilor tehnico-tactice și modul de utilizare a echipamentelor tehnice speciale pentru controlul frontierei;
- cunoașterea misiunilor pe care le poate îndeplini Poliţia de Frontieră, în situaţii de urgenţe civile şi în situaţii de criză;
cunoaşterea de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet, intranet.
Actele ce urmează a fi prezentate:
- cererea privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul specialistului-psiholog;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
- alte documente, după caz.
Locul de depunere a documentelor de participare la concurs:
Direcția regională Vest cu sediul în mun. Ungheni, str. Națională 33, tel.(0236) 2-91-57
Locul de desfășurare a concursului:
Inspectoratul General al Poliției de Frontieră, mun. Chișinău, str. Petricani 19.
Angajat al SMRU responsabil de oferirea informației necesare și de primirea documentelor:
dna Stela Racoviță, Serviciul administrare personal și evidență al Secției management resurse umane, mun. Ungheni, str. Națională 33, tel.0236-29157
La poziția curentă a depus candidatul Blișceac Ivan.