Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Șef adjunct sector, Șef al Unității control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Leușeni-2”

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Vest
or. Ungheni, str. Națională 33
2. Denumirea funcției vacante
Șef adjunct sector, Șef al Unității control al frontierei a SPF
3. Scopul

Acordarea ajutorului șefului sectorului Poliției de Frontieră în gestionarea eficientă a subdiviziunii de frontieră. Contribuirea nemijlocită la asigurarea securităţii frontierei de stat și implementarea managementului integrat al frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate a subdiviziunii de frontieră.

4. Sarcinile de bază
  1. Contribuirea la gestionarea activităţilor de serviciu a sectorului Poliției de Frontieră;
  2. Asigurarea aplicării corecte şi uniforme a cadrului legislativ și normativ naţional şi internaţional pe sectorul de responsabilitate;
  3. Planificarea controlului frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate;
  4. Asigurarea disciplinei de serviciu în cadrul sectorului Poliției de Frontieră;
  5. Desfăşurarea activităţii de conlucrare cu partenerii de cooperare, precum și activităților de voluntariat.
  6. Instituirea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor sectorului
Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

Cerințele pentru ocuparea funcției:

  1. să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;

  2. să deţină funcţii de nivelul B01 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B01, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B02 sau să fi avut anterior cel puţin un an vechime în funcţii de conducere sau în funcţii de nivel B01;

  3. să fi absolvit un curs de management de bază/similar;

  4. să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;

  5. să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;

  6. să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;

  7.  să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;

  8. să îndeplinească alte condiţii legale

Actele ce urmează a fi prezentate:

-  cererea privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;

- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);

- avizul psihologului;

- alte documente, după caz.

Locul de depunere a documentelor de participare la concurs:

Direcția regională Vest cu sediul în mun. Ungheni, str. Națională 33, tel.(0236) 2-91-57

Locul de desfășurare a concursului:

Inspectoratul General al Poliției de Frontieră, mun. Chișinău, str. Petricani 19.

Angajat al SMRU responsabil de oferirea informației necesare și de primirea documentelor:

 dna Stela Racoviță, Serviciul administrare personal și evidență al Secției management resurse umane, mun. Ungheni, str. Națională 33, tel.0236-29157