Ofiţer superior de investigaţii al Secţiei investigare criminalitate transfrontalieră
Realizarea, în limita competenţelor, acţiunilor de prevenire, depistare şi contracarare a contrabandei, a migraţiei ilegale şi a altor infracţiuni transfrontaliere legate de circulaţia ilegală a persoanelor şi mijloacelor de transport, legate de traficul de arme şi muniţii, inclusiv arme de distrugere în masă şi materiale conexe, traficul de substanţe şi deşeuri radioactive şi/sau nucleare, deşeuri periculoase, traficul de obiecte de artă, obiecte de valoare istorică şi arheologică, obiecte de proprietate intelectuală, traficul de specii de animale şi soiuri de plante pe cale de dispariţie;
- efectuarea măsurilor speciale de investigaţii;
- căutarea persoanelor care se ascund de organele de urmărire penală şi de instanţa de judecată, ori se eschivează de la executarea pedepsei.
Realizarea activității speciale de investigații
Examinarea altor informații despre infracțiuni și incidente
Acordarea asistenței de specialitate
Contribuirea la organizarea sistemului de control intern managerial.
- Cerințele pentru ocuparea funcției:
-
- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
- să aibă cel puţin 1 anvechime în funcţia de nivelul B03;
- să aibă cel puţin 1 an experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
- să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
- să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învăţămînt ale Ministerului Afacerilor Interne sau alte instituţii de învăţămînt care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne;
- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
7. Să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări.
Actele ce urmează a fi prezentate:
- cererea privind transferul în funcţia vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul specialistului-psiholog;
- certificat de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcţie);
- alte documente, după caz.
Locul de depunere a documentelor de participare la concurs și de desfășurare a concursului:
Direcția regională Vest cu sediul în mun. Ungheni, str. Națională 33
Angajat al SMRU responsabil de oferirea informației necesare și de primirea documentelor:
dna Stela Racoviţă, Serviciul administrare personal şi evidenţă al Secției management resurse umane, mun. Ungheni, str. Națională 33, tel.0236-29157
La poziția dată a fost înregistrat un candidat: Ursachi Dorina.