Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Ofiţer superior de investigaţii al Secţiei investigare criminalitate transfrontalieră

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Vest
or. Ungheni, str. Națională 33
2. Denumirea funcției vacante
Ofițer superior de investigații al Secției investigare criminalitate transfrontalieră
3. Scopul

Realizarea, în limita competenţelor, acţiunilor de prevenire, depistare şi contracarare a contrabandei, a migraţiei ilegale şi a altor infracţiuni transfrontaliere legate de circulaţia ilegală a persoanelor şi mijloacelor de transport, legate de traficul de arme şi muniţii, inclusiv arme de distrugere în masă şi materiale conexe, traficul de substanţe şi deşeuri radioactive şi/sau nucleare, deşeuri periculoase, traficul de obiecte de artă, obiecte de valoare istorică şi arheologică, obiecte de proprietate intelectuală, traficul de specii de animale şi soiuri de plante pe cale de dispariţie;

- efectuarea măsurilor speciale de investigaţii;

- căutarea persoanelor care se ascund de organele de urmărire penală şi de instanţa de judecată, ori se eschivează de la executarea pedepsei.

4. Sarcinile de bază

Realizarea activității speciale de investigații

Examinarea altor informații despre infracțiuni și incidente

Acordarea asistenței de specialitate

Contribuirea la organizarea sistemului de control intern managerial.

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-
  1. Cerințele pentru ocuparea funcției:
  2.  
    1. să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
    2. să aibă cel puţin 1 anvechime în funcţia de nivelul B03;
    3. să aibă cel puţin 1 an experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
    4. să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
    5. să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învăţămînt ale Ministerului Afacerilor Interne  sau alte instituţii de învăţămînt care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne;
    6. să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;

              7. Să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul  „foarte  bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări.

 Actele ce urmează a fi prezentate:

  • cererea privind transferul în funcţia vacantă, coordonat în modul stabilit;
  • avizul specialistului-psiholog;
  • certificat de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcţie);
  • alte documente, după caz.

 

Locul de depunere a documentelor de participare la concurs și de desfășurare a concursului:

Direcția regională Vest cu sediul în mun. Ungheni, str. Națională 33

 Angajat al SMRU responsabil de oferirea informației necesare și de primirea documentelor:

 dna Stela Racoviţă, Serviciul administrare personal şi evidenţă al Secției management resurse umane, mun. Ungheni, str. Națională 33, tel.0236-29157

La poziția dată a fost înregistrat un candidat: Ursachi Dorina.